Dodgeball V5 and V10 1v1 tournament

 live161


Group: Standard Membership
Join Date: 9 January 2015
Posts:9
Posted 13 June 2017 - 7:19 pm
The topic says everything, wanted to know who's up for it.
Link | Reply | Quote
 Yoga__


Group: Standard Membership
Join Date: 19 March 2016
Posts:6
Posted 13 June 2017 - 7:23 pm
I really think dodgeball must be in tournament, for two purposes, get to know other maps where people can be good or can at least compete. diversification is important to get popularity or more people getting into this kind of things.
Link | Reply | Quote
 AMERsmaas


Group: Standard Membership
Join Date: 16 September 2012
Posts:3
Posted 13 June 2017 - 8:07 pm
wow! really that will be amazing! if this thing really gonna happen,i will bring all my friends from ****** here to join the Tornament.....;inlove ;inlove plz make it happen <3
Link | Reply | Quote
 [Drags]arararar


Group: Standard Membership
Join Date: 10 September 2013
Posts:2
Posted 13 June 2017 - 8:18 pm
i m interested in this.So kindly held this tournament .
Link | Reply | Quote
 Andres


Group: Standard Membership
Join Date: 4 June 2015
Posts:164
Edited 13 June 2017 - 8:28 pm by Andres
Would be great ! Perhaps include v10 in one single tourney combined with v5
Link | Reply | Quote
 eloiseeeee


Group: Standard Membership
Join Date: 23 April 2017
Posts:9
Posted 13 June 2017 - 8:25 pm
dope idea lets make it happen
Link | Reply | Quote
 +['sT']Father_X


Group: VCOM Member
Join Date: 30 December 2014
Posts:312
Posted 13 June 2017 - 8:31 pm
nope
Link | Reply | Quote
 AMERsmaas


Group: Standard Membership
Join Date: 16 September 2012
Posts:3
Posted 13 June 2017 - 8:59 pm
;tears ;tears ;tears ;tears
Link | Reply | Quote
 ['sT']_Omega


Group: Standard Membership
Join Date: 21 May 2012
Posts:248
Edited 13 June 2017 - 9:19 pm by ['sT']_Omega
Yo i need this tourney :) need dodge v5
Link | Reply | Quote
 __Hurricane


Group: Standard Membership
Join Date: 6 November 2015
Posts:5
Posted 14 June 2017 - 3:31 am
let it happen and show them who the superiors ones, them or we the GAME_RANGER players!
Link | Reply | Quote
 [I3acI]ThoughtTactics


Group: Standard Membership
Join Date: 24 October 2013
Posts:1717
Posted 14 June 2017 - 5:44 am
let it happen and show them who the superiors ones, them or we the GAME_RANGER players!
lol i have a friend who used to play in gr and think he were pro but when he did come to voobly, i did smashed him easy rofl
Link | Reply | Quote
 17_Ready


Group: Silver Membership
Join Date: 26 August 2014
Posts:516
Posted 14 June 2017 - 9:04 am
nice idea, to know whos The King Of Dodgeball ;spartan.
Link | Reply | Quote
 live161


Group: Standard Membership
Join Date: 9 January 2015
Posts:9
Edited 14 June 2017 - 6:06 pm by live161
lol i have a friend who used to play in gr and think he were pro but when he did come to voobly, i did smashed him easy rofl
i see, Hoping u wont disappoint me at tomorrow's match teaming up with Andres ;grin
Link | Reply | Quote
 ['sT']_Omega


Group: Standard Membership
Join Date: 21 May 2012
Posts:248
Posted 14 June 2017 - 7:26 pm
17_Ready wrote:
nice idea, to know whos The King Of Dodgeball ;spartan.
i know live161 will bash all in ASC rofl
Link | Reply | Quote
 legend1999


Group: Standard Membership
Join Date: 20 April 2017
Posts:2
Posted 14 June 2017 - 11:09 pm
would be Awesome if they do it "Make It Happen"



Link | Reply | Quote
[1]23
Displaying 1 - 15 out of 32 posts
Forum Jump:
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests